четвъртък, 27 юни 2013 г.

Сватбени сладки

Скоро не съм ходила на сватба. Повечето ми познати са женени/омъжени. Май останаха тези, които живеят на семейни начала да се решат) Като се сетя за подготовката на моята сватба колко исках да изпипам нещата. Всичко, или поне почти всичко сама си приготвих. Роклята е правена по мой измислен модел, всичко за ресторанта като украса, тейбъл картички, благодарствени папирусчета за гостите, украсата на ритуалните чаши и бутилки, възглавничката за пръстените, всичко сама се суетях и направих. Вярно, беше доста изморително, но пък ми беше изключително приятно да мисля, да ходя по магазините, да се чудя с трепет дали ще се получи нещо))) Разбира се, получи се и стана една страхотна сватба. Подаръците за гостите бяха слонЧЕта, но булката за която правя тези сладки, каза че не иска никакви "ЧЕта")))(лебедЧета, АнгелЧета и т.н.) Жеста към гостите лично за мен е важен. Била съм на сватба, и то не никак евтина, без подаръци за гостите. Както и на сватби с какви ли не измишльотини) Бисквитките напоследък се наложиха като доста добро решение.
Рецептата за тестото за бисквити, може да видите ТУК.




Модела, който ще се поднася на гостите, ще е с тези красиви пеперуди. Но няма да са лилави, а коралови) Тъй като имах възможността да видя роклите на шаферките, а те са в този красив цвят. 

Ето и част от самото приготвяне на сладките.





И поднесеният букет, лично от моето дете на булката)



0 коментара:

Публикуване на коментар