неделя, 27 януари 2013 г.

Домашна бисквитена торта с маскарпоне

Споменавала съм многократно, че моето дете не яде шоколад, какао или неща с подобни цветове). За това и домашните торти, които правя трябва да не са с шоколадови. Лошо за мен))) защото съм шокохоличка)))
Но пък тази тортичка става много бързо и наистина е много вкусна.

Продукти:
1 кутия маскарпоне 500 гр
1 кофичка заквасена семтана 200 гр 
1 кутия студена сладкарска сметана - 250 мл
1 ч.ч. пудра захар (аз слагам по-малко)
1-2 пакета детски бисквити закуска
прясно мляко
боровинки или други плодове по желания

Приготвяне:
Сладкарската сметана (извадена от хладилника) се разбива заедно с пудрата захар на хубав гъст крем. Аз слагам по-малко пудра захар, защото самите бисквити закуска са доста сладки. Ако харесвате да ви е по-сладко сложете повече пудра захар. Към разбитата сметана с леко разбъркване се добавя маскарпонето и заквасената сметана. Крема е доста, затова и съм посочила от 1 до 2 пакета бисквити. Тортата може да се подреди в кръгла, правоъгълна или друга форма.
Бисквитите се напояват леко с прясно мляко, без да се прекалява, за да не се разпаднат. Маже се ред крем. Ред бисквити. Като аз добавям и любимите ни боровинки. Може да сложите и други плодове, а може и да не слагате. Ако пък искате да стане и по-шоколадово, може да разделите крема на 2 части, като към едната да добавите течен шоколад. Декорирате по желание.

0 коментара:

Публикуване на коментар