понеделник, 7 май 2012 г.

Бананови мъфини с боровинки

Банани проядох след раждането на синът ми. До пред това неможех да ги понасям, вкус, миризма - дизастър (както казва една героиня в един БГ-сериал). В родилния дом в една стая бах с една мама, която беше родила преди мен и ме помоли мъжът ми като идва да ни види да й донесе банани. Само като ги видях, така им се нахвърлих, 2-3, вече не помня наведнъж изядох))) Казват, че след раждането много неща се променят. Вкусът и обонянието, също са сред тях. Та от този ден проядох и банани)))

Не бях пробвала мъфини с банани, но станаха невероятно ароматни (не съм предполагала че банана ще предаде такъв вкус).
Продукти:
2 яйца
1 ч.ч. кисело мляко
1 ванилена захар
7 с.л. олио
7-8 с.л. захар
1/2 ч.ч. замразени боровинки
1 банан (намачкан хубаво с вилица)
1 бакпулвер
1 1/2 ч.ч. брашно + 1 с.л.

Приготвяне:
Яйцата със захарта и ванилената захар се разбиват. Добавят се киселото мляко и олиото. Смесеното брашно с бакпулвера се добавя към течната смес, с леко разбъркване.
Накрая към тази смес, с леко разбъркване се добавят боровинките, предварително намачкания банан и добавената към тях 1 с.л. брашно (за отнемане на влагата). Пълнят се малко над половината формички за мъфини. Пекат се в предварително загрята на 180-200 градуса фурна до готовност. Първите 10 минути не се отваря фурната, за да не спаднат.

Да Ви е сладко!

0 коментара:

Публикуване на коментар