вторник, 11 септември 2012 г.

Сладко от чери домати и портокал

Случайно ми попадна възможността да си набера малко чери доматчета, буквално ги спасих от изкореняване и изхвърляне. Преди съм затваряла мариновани, за салатна добавка с много зехтин, подправки и оцет, стават божествени. Сега реших да експериментирам, без да знам какво ще се получи)

Продукти:
1 кг. чери домати
3 портокала
1 лимон
1 кг. захар

Приготвяне:
Чери доматите е хубаво да са здрави и твърди. Портокалите се измиват, обелват и корите се нарязват. Кипват се три пъти, за да излезне горчилката. Кората на лимона се настъргва, а месестата част на лимона и портокалите се нарязват на по-дребно и заедно с доматчетата, които предварително набоцках с клечка за зъби се поръсват със захар. Добавих 1 ч.ч. захар, но е по-хубаво да се оставят от захарта за една вечер да пуснат сами от сока си. Аз нямах търпение) Вари се до сгъстяване.

Вкуса - ако не знаете какво хапвате - не се
разбира изобщо че е домат. Лек недостатък са люспите на доматктие, колкото и да варих все си остават леко жилавки, но на мен лично ми харесва доста и с бисквитки е чудна комбинацийка.

Да Ви е сладко!

0 коментара:

Публикуване на коментар